Tidsinställt

Just nu sitter jag förhoppningsvis på flyget på väg till Danmark. Vi borde vara framme 10.40 lokal tid, men problemet är att jag inte vet vilken tidszon dom är i :) Jag vet alltså inte hur länge vi ska flyga, 1h40 min eller 2h40min... Men jag lär väl märka!
.
Reste till mormor och morfar i långklänning och konstaterade att det var väldigt skönt att resa i det, så jag kör på samma outfit idag. Här på bilden får ni en liten glimt av hur den ser ut!
.
.
Början av veckan kommer tydligen att gå i regnets tecken så det kommer att vara regnkläder som gäller för min del då... Men mot slutet av veckan har de lovat lite bättre, så jag håller tummarna för att det blir så! Hoppas ni får en fin vecka, och jag lämnar ett litet spår sen när jag kan, om jag orkar...!

Kommentarer
Postat av: Henni

Vilken vacker bild på dig!! :)

2011-08-08 @ 17:27:12
Postat av: Fanny

Tack :)

2011-08-15 @ 11:19:48
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0