Öronproppar

Tjosan!
Inatt har jag sovit med öronproppar. Eller ja, i alla fall en del av natten. Dom höll på att skrapa snö här utanför i morse och då är det omöjligt att sova. Så jag löste det med öronproppar. Däremot är det nog inte ett så bra alternativ om man ska upp tidigt, för med öronpropparna i så hör jag inte väckarklockan :D haha! Men idag var det ingen fara.
.
Har haft en lektion idag, helt värdelös... Diskuterade sådant som vi diskuterat för 4 år sedan.... Kul. Men nu ska jag snart på jobb och sen kommer Lotta hit. Vi ska ut på en nykter Olliskväll. Och ja, den kommer att bli nykter för jag ska med bussen inatt. Ska åka heeeeeeeeeeeeeeeem!!!!!!!!!
.
Men nu ska jag läsa lite innan jag far på jobb, uppdaterar imorron, kanske :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken tur att det finns öronproppar att plugga in när man vill sova och störas av ljud. Så skönt att kunna plugga in dem precis när man vill och stänga ute alla störande ljud. Det blir verklien tyst med öronproppar i öronen. Sover själv nästan jämt med proppar. För mig fungerar det bra med väckarklockan. Ställer mobilen på högsta signalen och det räcker för mig.

2011-01-20 @ 18:54:32
Postat av: Fanny

Ja kanske man hör klockan då, måste testa :D

2011-01-21 @ 12:35:51
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0