Slut på sockor

Aaah vad skönt det är att vara hemma! Ingen kunde komma och hämta mig från båten igår så jag fick ta bussen hem till Mamma och Pappa och vänta där tills Peter kunde komma och hämta mig. Kvällen spenderades sedan framför TV:n tillsammans med älskling! Fast jag längtade hela tiden tills vi skulle gå och sova så att jag kunde få somna breve han! Hihi!
.
Idag ska vi, hör och häpna, träna! Peter har fått ett presentkort på ett gym och jag ska komma med idag för att sen börja träna i Vasa när jag kommer tillbaka. Får se hur det kommer att gå :) Men först blir det lite småärenden på stan. Jag måste köpa sockor, trodde jag hade lämnat kvar några par här men det hade jag visst inte.... Oooops!

Kommentarer
Postat av: Henni

På tal om träning, hur gick det när du skulle lära dom simma?? :)

2011-01-20 @ 20:42:22
Postat av: Fanny

Haha jo de gick bra! Dom va duktiga elever som lyssnade på vad ja så! I alla fall Johan, Peter va ju medtvingad så han va inte så inspirerad :D haha!

2011-01-21 @ 12:34:48
URL: http://ladyspalace.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha okej! Det var ju tur att Johan lyssna iaf, det var ju han som ville lära sig! :)

2011-01-22 @ 20:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0