Ny frisyr!

Igår morse var jag till frissan. Det tog 3 1/2 timme... Henni hade många bra förslag på vad jag skulle göra; färga, klippa jätte kort eller att sätta i förlängningar, men inget var rätt :D Här är en före och efter bild:
.
.
Jag har klippt ca 7 cm!! Det ser inte riktigt ut att vara så mycket tycker jag men så är det! Sen är det då permanentat :D Jag bad om stora lockar/vågor så ni kan ju se att det inte blev riktigt som jag tänkt mig... Det här är ju små lockar/vågor, i alla fall i mina ögon. Men vi får se hur det ser ut efter en vecka eller två eller tre :) Nu ser det också väldigt fluffigt ut för jag borstade det i morse för att se hur det blev då. Men det är nog bättre att inte borsta! Men såna bilder får ni se en annan gång, glömde nämligen att ta en bild igår innan jag for på sitz... Men en sak som var riktigt bra var att permanent vätskorna lyckades avfärga mitt hår! Så större delen av den toningen som jag satte i i höstas är nu borta! Jippiii! Hade en 4 cm utväxt så det var inte så snyggt, även om det inte syntes så mycket. Men nu har jag nästan min riktiga hårfärg igen!
.
Imorgon åker jag till Helsingfors med 6.22 tåget. Tidig väckning :( Men det ska bli kul att träffa Mummi och Vaari, syster och sen också min moster som är i Finland just nu. Dessutom, orsaken till att jag åker ner :) så ska jag och titta på Lotta!!! Wiii! En fika med henne ska jag också klämma in!
.
Min kamera dog tyvärr igår under sitzen så jag har inte så himla mycket bilder, men jag skulle kanske få några av Emilia! Men hur som helst så kommer inte dom upp idag, det tar vi en annan dag!

Kommentarer
Postat av: lotta

snyggt!!

2011-03-18 @ 12:27:54
Postat av: Sara Fard

Ditt nya hår är fint :) Jag har haft permanent i förut. Men jag gjorde det själv. Jag var nöjd den första veckan men sen tröttnade jag. Det var ett helvete att ta hand om och få att se snyggt ut :D Men du kommer säkert ha ett bättre resultat än mig. Mitt hår blev heller aldrig riktigt rakt igen, vilket jag inte gillar. Men you go girl!!



kram

2011-03-18 @ 18:18:32
Postat av: Fanny

Haha ja tänker inte lyssna på dina erfarenheter Sara :) Vi får se hur det blir, kanske jag är rakhårig igen om en vecka... fast det hoppas jag inte...

2011-03-18 @ 19:03:21
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0