Pampas är över

Och så var pampas över för denna gång. Men vilket pampas det har varit!! Såååååååå roligt! Igår var vi på förfest till Ika, och ojoj :) Vi shottade, dansade överallt, tappade bort en massa saker och hittade dom på konstiga ställen och så fick vi besök av två finsktalande poliser :) Oooops... Men de hände inget, dom gick ganska snabbt efter att vi frågat om dom pratar svenska...
.
Sen for vi till Fontana. Mycket minnesvärt. Jag kom in, lämnade jackan i garderoben, betalade och fick min lapp. Innan jag hann sätta den i min plånbok kom Jannika och Svaije och sa att nu far vi och så gav jag tillbaks min garderobslapp och for hem :) Haha!
.
.
.
Idag har vi varit på silliz, vilket var lite jobbigt.. Jag var nog inte nykter när vi for dit :) Det tog emot lite att äta och det slank inte heller ner någon alkohol som det brukar! Men sen på Ollis fick jag i alla fall i mig en cider och en öl! Var där och dansade till ca halv 5 innan jag och Svaije for till Koti Pizza, mycket gott! Sen räckte det för oss :) Har varit till Robin och tittat på Sagan om ringen, del 1, extended version. Lång var den!
.
Full fart på silliz!
.
Lite sliten på Ollis :)
.
Teletubbies på Ollis??
.
Paaarteeeeeeeeeyyyyyyyyy!!!
.
.
.
Dirlanda-tåget!

.
Snö på Ollis???

.
Svaije hemma hos mig efter pizzan :)


Kommentarer
Postat av: Henni

Haha, det ser ut som ni haft det superkul! :D

2011-03-27 @ 11:38:39
Postat av: Fanny

Det kan jag lova dig att vi haft! Även om en del minnen är lite suddiga :D

2011-03-27 @ 12:48:59
URL: http://ladyspalace.blogg.se/
Postat av: linn

ojojoj den där förfesten, haha :D den sista bilden är nog hemskt snygg! ;)

2011-03-27 @ 18:47:15
URL: http://linnkaarina.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0