Going to Africa!!!

Så länge jag kan minnas så har jag velat fara till Afrika för att hjälpa barn. Och nu ska det bli verklighet! Den 16 mars 2012 går jag ombord på planet som ska ta mig till Tanzania! Eller ja, först till Doha i Qatar, sen till Nairobi, och sist till Tanzania, Kilimanjaro. Där ska jag sedan tillbringa 6 veckor på ett barnhem innan jag beger mig ut på egen hand i två veckor. Förhoppningsvis får jag ett stycke kompis med mig, men det återstår att se! Hur som helst så ska ni få följa med på hela resan här i bloggen! Det finns en ny kategori för det här till höger →
Jag längtar så att jag nästan spricker! Detta är nog min största motivation till att få klart gradun till februari... Tänk så perfekt; skolan är slut slut slut, det är inte riktigt vår i Finland då än, och då drar jag iväg till ett vaaaaaaaaaaarmt Tanzania för att sedan återvända lagom till försommaren i början på maj!
Bilder från google

Kommentarer
Postat av: Sara Fard

VA KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL!!!! Detta kommer garanterat bli en utav dina bästa resor ever!!! Jag kommer följa varje steg här på din blogg =) Låter så himla spännande!!



Kramkram

2011-11-10 @ 14:39:31
Postat av: Fanny

Jag veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet! Längtar så himla mycket!!!!!!!!

Kram!!!

2011-11-10 @ 14:42:34
URL: http://ladyspalace.blogg.se/
Postat av: Julia

Jiihaa:)Vilken dag har du bokat tillbaka och från vilken flygplats? Måste kolla...Ska o prata med Amzungo imorgon om om har tid:) kraaam

2011-11-10 @ 19:48:52
Postat av: lotta

heelt super! awesome. från plan till verklighet!! super!!!

2011-11-11 @ 15:35:56
Postat av: Hanna

Var och hur har du hittat detta program ? Jag funderar på att åka och skulle gärna få lite vägledning :) ser sjukt bra ut !

2012-01-23 @ 13:29:05
Postat av: Fanny

Hej Hanna! Det gick inte att maila dig så svarar här och hoppas att du ser det :) Jag reser via en organisation som heter Amzungo (www.amzungo.com) och hittills har de verkat bra! Hör av dig om du undrar mer :D

2012-01-23 @ 22:34:09
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0