Oh what a day...

Jaa, jag kan nog inte säga att den här dagen har varit riktigt bra... Klockan 7 i morse var jag och placerade ut orienteringskontroller i ösregnet. Ni vet ifall det skulle bli uppehåll tills vi skulle ha gymnastik kl 11. Men det blev det såklart inte, så det blev innegympa. Nå, det gick helt ok.
.
Sen har jag också haft musik idag. Jag citerar musikläraren efter min lektion: Jaa, nog gick ju allt helt bra, men sjunga kan du ju inte. Du kunde inte hålla en ton. Det skulle krävas VÄLDIGT mycket om du ska bli musiklärare. Mmhmmm... Vilken tur att jag inte ska bli musiklärare då.. Nå jag tog det inte så hårt, jag vet att jag inte kan sjunga utan någon/något att följa, typ en kör eller radion. Då kan det gå helt okej. I alla fall om jag inte är nervös :) Och inte behöver överrösta 15 ungar :) Men det är hårda bud på musiken, och inte kan jag ju säga att mitt musiksjälvförtroende blev något bättre... Jag som just jobbat upp det... Men nu vet ni det!
.
Efter skolan var jag ju också tvungen att plocka ner alla kontroller som jag satte upp i morse, lagom roligt... Så jag tröstade mig med ett par nya mys sockor och ska nu börja planera vår utedag i morgon. Hoppas vädret blir lite bättre!
.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag vet precis vilken musiklärare du menar! Jag fick höra samma när vi hade en sekvens i musik på grundläggande praktiken ifjol. Jag var tydligen inte heller av musiklärarmaterial! ;)

2011-09-12 @ 17:18:22
Postat av: Fanny

Haha, någon måste ju bli något annat än musiklärare :) Tur att vi finns!

2011-09-12 @ 18:01:02
URL: http://ladyspalace.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hah, den där musikläraren lät ju som en jävligt trevlig typ... :P

2011-09-12 @ 19:46:40
URL: http://haanabanaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0