Vilken tur att man har smarta läsare!

Haha jag tycker det är så kul när jag skriver något här som jag inte riktigt fattar, eller tror att jag fattar och sen får jag en kommentar där den riktiga förklaringen finns :) Senast gällde det ljuslågan som hoppade. Den här gången Tritonia!


Mycket mera logiskt än den där nakensnäckan eller blomman :) Tack Charlie!
Nu däremot ska jag faktiskt gå till Tritonia och skriva på min gradu. Har just skrivit min biologitent, det gick bra, och då jag gick ut därifrån konstaterade jag att det var min sista tent på väldigt väldigt länge! Känns helt fantastiskt! Hoppas känslan håller i sig och att jag får massor skrivet i dag!

Kommentarer
Postat av: Charlie

Ja det är väl för väl att all konstig information man har i skalle kommer till nytta någon gång ^^

2012-02-17 @ 19:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0