Inspirationssvacka

Jag har verkligen ingen inspiration till att skriva varken skoluppgifter eller blogg just nu. Den här dagen har varit väldigt grå och enligt mig kunde vi lika bra ha skippat den... Men sånt kan man visst inte göra och jag börjar därför med att trotsa blogginspirationen. I går var jag som sagt till Svaije på fest, vi spelade spel och allt var som vanligt. Robin hade nya fiffiga ideer, Emilia var fin, jag var röd om kinderna och Svaije njöt av att vara värd.
Nu blev jag faktiskt lite gladare, kanske jag skulle skriva ett stycke till gradun innan jag tar kväll och knäpper på TV:n lagom till Real housewives of Beverly Hills.

Kommentarer
Postat av: sarah

åhh du tittar också på beverlyhills-brudarna, jag har blivit hooked. av misstag :)

2012-01-23 @ 22:39:42
URL: http://srhlm.blogspot.com
Postat av: Fanny Sonntag

Haha samma här, i misstag :)

2012-01-24 @ 09:48:11
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0