Som det ska firas

Om ni bara visste vad jag ska fira då jag har lämnat in gradun! Det ska bli så otrooooooooooooooligt skönt! Den har verkligen sugit musten ur mig, säkerligen mycket beroende på en del tråkigtheter som hänt, men ändå. Fatta att jag är färdig med min lärarutbildning då den är inlämnad!
.
Då ska jag fira med alla som jag känner! Det blir mycket firande eftersom alla befinner sig på olika ställen (Åland, Vasa och Göteborg....) och jag träffar aldrig alla samtidigt :) Men det blir bara kul!
.
Om 2 månader är jag färdig. Jag kan knappt tro det själv...
.
Jag kommer vara så glad att de inte skulle vara helt fel med lite fyrverkerier då! Ungefär som här: fyrverkerierna vid midnatt i Mariehamn, nyåret 2011

Kommentarer
Postat av: Julia

Jiihaa! GRATTIS!

2012-01-11 @ 13:58:38
Postat av: Fanny

Hihi! Thanks!!

2012-01-11 @ 21:56:19
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0