Så mycket att göra, så lite tid

Hur många av er känner igen den meningen? Antagligen varenda en liten (eller stor, välj själv) kotte... På något sätt tar man sig ändå igenom sånt i slutändan, men vägen dit kan vara lite krokig. 
 
Men vad har hänt sen viterdäcken då...? Jo, jag har varit i stallet och myst med gosiga hästar, och dessutom longerat några shettisar för första gången i mitt liv! Här har vi en av dem:
 
Malva, med bebis i magen ♥
Sen har jag också varit över till Stockholm på mässa. Det var också första gången för mig, och även om jag hade väntat mig lite mer av mässan så var det ändå en rolig dag!
 
Igår lyckades jag med konststycket att laga smaklös pasta carbonara. Som tur var så passade jag på att laga mycket så nu vet jag vad jag ska äta resten av veckan... Var sedan på ett bra spinningpass som avslutning på dagen.
 
I dag har dom kallat mig för Lilla My. Kan inte förstå varför :)
Den här kvällen var inte riktigt lika lyckad som igår, utan ikväll sitter jag hemma och känner mig lika ilsken som Lilla My brukar vara... Ibland tar nerverna slut, och då är det kanske bra för omgivningen att man bor ensam :)
 
Men för att det inte ska bli någon dålig stämning här till nästa gång så får ni kika på några sötisar så länge!
 
Gandalf, Järki och Bento funderar på om dom faktiskt ska våga komma fram till grinden eller inte
Bento modellar
Vackra Gandalf
Busiga Thilda som äntligen börjar bli frisk efter en längre tids trassel
Vackra Frövir, som dock inte alltid är riktigt lika änglalik som han ser ut :)




Kommentarer
Postat av: Jossa

Nämen! Som vanligt, ber om ursäkt för de långa glappen mellan mina kommentarer, det beror enbart på lathet. Jättefina pållebilder, får man komma med och hälsa på dina håriga vänner nångång kanske? Tur att lilla Tilda håller på att bli frisk också, för det var väl hon som vi var och promenerade med i den där sandhagen i somras?
För övrigt, snart kommer jag till Åland!!! Längtar!! kram

Svar: Klart du får komma med och hälsa på mina håriga vänner! Ska bli sååååå kul att du (och syster din!) kommer hit snart! Saknar er! Och jo, det var Thilda som vi var ute och gick med då. Hon fick ju något annat fel i benet precis när fången började bli bra, så de va trist, men som sagt, börjar bli bättre! Kram!!!
Fanny

2012-11-07 @ 08:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0