Dom stal min utsikt och mitt ljus!

Som ni säkert vet vid det här laget så är ju min lägenhet ganska mörk. För ca 1 månad sen kom jag på att dra upp persiennerna helt istället för att bara vrida dom (smart, efter att ha bott här i 2 år...) och då blev det lite ljusare. Min utsikt är ju inte heller den bästa och nu har både min utsikt och ljuset försvunnit. Allt tack vare denna stora skåpbil som valt att ställa sig precis utanför mina fyra små fönster!
.
.
Men jag undrar vem den tillhör. YLE:s stora lastbil är också här, dock fick den inte plats utanför mina fönster, den är för stor... Jag misstänker att det har med Tove Styrkes uppträdande på Fontana imorgon att göra :) Men på sidan som jag länkat står det att hon var med i svenska Idol 2009, är det på riktigt så länge sen hon var med???? Jag tyckte hon var med i det senaste jag :D Haha, det går undan märker jag!

Kommentarer
Postat av: lotta

det ser ut att vara Petri Nygårds turné buss :D haha

2011-04-28 @ 19:54:39
Postat av: Anonym

Haha, ja, jag förstod inte riktigt varför de stod Nygård på bussen :) Men ja vet ju inte ens vem de e :D

2011-04-28 @ 20:27:11
Postat av: Marie

JALLUU KOSSUU JA KALJAA HÖLKYNKÖLKYN!

ME NOSTETAAN MALJAA!

SELVÄSTI HYVÄ PÄIVÄ!

HYVÄ PÄIVÄ!

SIIS HYVÄSTI SELVÄ PÄIVÄ!



Jag hittade bara texten med refrängen i versaler..Men känns de alls bekant? :p

2011-04-28 @ 21:18:22
URL: http://marie.papper.fi
Postat av: Fanny

Haha jo de gör visst det :) Måsta googla han också för att se om ja kände igen nåt, och då såg ja den där!

2011-04-28 @ 21:27:16
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0